De ce esuam in incercarea noastra de a redacta articole de promovare si de ce sa apelam la profesionisti cu experienta in redactare articole online?

Primul lucru la care ne gandim cand vine vorba de promovarea on-line este redactare de texte fara a apela la profesionistii din domeniul copywritingului. Experienta din domeniul noastru de activitate, interactiunea si cochetarea cu textele de tipuri diferite ar fi principalele argumente cand ne decidem sa scriem noi articolele de promovare ce urmeaza sa fie postate pe site-uri si pe bloguri.

Nu e o abordare incorecta in prima faza, cel putin la prima vedere. Stim deja ca serviciile de redactare articole online profesioniste pot fi destul de scumpe, colaborarile se vor intinde pe o perioada mai lunga de timp ca sa vezi si rezultatele in on-line si la nivelul traficului. Insa costurile nu trebuie sa fie un obstacol in calea unui succes garantat, succes la care ajungem doar prin intermediul colaborarilor cu firme specializate in servicii de copywriting.

Daca ai incercat deja sa scrii articole de promovare pentru afacerea ta si ai esuat, nu ai atras nici trafic mai bun pe site si nici conversii mai multe ti-ai dat seama ca procesul de scriere advertoriale este mai complicat decat pare. Si ai realizat ca rezultatele apar doar daca ai texte foarte bune plasate pe site-uri si pe bloguri cu autoritate buna si cu un numar mare de utilizatori care le acceseaza zilnic.

De ce esuam cand vrem sa scriem noi articolele tip advertorial si renuntam la serviciile de scriere articole profesioniste?

Nu avem experienta si abilitati de copywriting-ca sa poti scrie un text bun, care a atraga si sa promoveze servicii si produse trebuie sa ai in primul rand experienta in scrierea de articole, de texte de calitate, dar si abilitati de copywriter. Serviciile de scriere articole platite pun la dispozitia clientilor cei mai buni copywriteri cu studii si experienta vasta, echipe mixte de content writeri si editori, experti SEO in asa fel incat articolele finale sa fie si optimizate pentru SEO, si calitative, creative, pentru a aduce trafic si conversii cat mai bune pe termen lung pentru afacerea ta. 

Trebuie sa intelegem publicul tinta, sa utilizam tehnici de persuasiune, sa redactam texte captivante si bine structurate, usor de citit, lucruri ce se invata in timp si dupa ani de redactare de texte de toate tipurile pentru diverse afaceri.


Nu identificam beneficiile cheie ale produselor si serviciilor, afacerilor de promovat-nu intelegem produsele si serviciile in profunzime, brandul afacerii, nevoile clientilor. In lipsa lor nu avem cum sa redactam articole advertoriale convingatoare si pe intelesul publicului tinta, articole ideale pentru promvoarea pe orice fel de platforme.

Nu stim sa redactam continut relevant si personalizat pentru un anumit tip de business-nu intelegem ce inseamna personalizarea articolelor pentru fiecare categorie din publicul tinta, nu avem abordarile cele mai bune in redactare articole online, nu ne gandim la preferinte, preocupari abordari dorite de public, specifice. Textele noastre vor fi generale, generice, vom avea articole „goale”, care nu transmit nimic si nici nu par ca se adreseaza cuiva din publicul tinta.

De ce trebuie sa apelam cat mai rapid la servicii de copywriting profesioniste?

Acces la cei mai buni copywriteri si content writeri, editori pasionati de scris, experimentati-orice colaborare cu o firma ce ofera servicii de scriere advertoriale va insemna si acces direct la o echipa de profesionisti care se va descurca indiferent de sarcini, tipuri de articole si de pretentiile clientilor vizavi de procesul de scriere articole.

Respectarea deadline-urilor si eficienta sporita, rezultate masurabile-profesionistii firmelor care se vor ocupa de textele noastre de promovare si de postarea lor pe bloguri, site-uri vor respecta termenele comunicate initial, poti sa iti gestionezi mai usor timpul si sa astepti imbunatatirea traficului intr-un orizont temporal cunoscut. Vezi in timp real si monitorizezi cu ajutorul firmelor cresterea traficului, rate de conversie, cresterea vanzarilor, ai rezultate masurabile, costuri reduse fata de scenariul in care faci totul de unul singur.

Cunoasterea pietei, a brandurilor si a produselor si serviciilor-exista o documetare prealabila inainte de a incepe redactarea articolelor de promovare, ele sunt scrise doar dupa ce copywriterii si content writerii isi formeaza o idee despre brand, produse, servicii, despre ce inseamna identitatea brandului din on-line si vocea sa. In plus, nevoile fiecarei afaceri si piata pe care activeaza sunt intelese mult mai bine cand sunt privite din exterior, ceea ce inseamna ca toate textele primite si postate vor fi adaptate pentru cerintele pietei si ale domeniului in care iti desfasori activitatea.

Personalizarea continutului redactat si relevanta sa-copywriterii pot redacta texte relevante si personalizate, se pot modifica abordarile, modalitatea de redactare si tehnicile folosite. Flexibilitatea redactarii de articole tip advertorial este foarte mare, astfel ca la final vei primi doar texte care se potrivesc afacerii si tipului de promovare dorit in on-line.