Afacerile din domeniul financiar au si ele nevoie de promovare in mediul on-line. Promovarea in mediul on-line e cea mai simpla solutie pentru o vizibilitate mai buna, nu costa foarte mult, articolele tip advertorial vor avea efectele dorite pe termen lung, fara efort din partea detinatorilor afacerilor.
Inainte de redactarea articolelor financiare, echipele mixte de copywriteri, content writeri si editori, specialisti SEO trebuie sa stabileasca subiectele care se vor afla la baza lor. Subiectele pentru articolele financiare nu pot fi alese la intamplare, mai ales daca cerintele clientilor care apeleaza la servicii de scriere articole financiare sunt destul de mari si pretul platit pentru servicii e si el mai mare.
Alegerea subiectelor pentru procesul de scriere advertoriale respecta o serie de criterii stricte, care se vor aplica de fiecare data cand apare un client nou in asa fel incat subiectele sa fie cu adevarat relevante, valoroase pentru publicul tinta, dar sa se alinieze si cu obiectivele afacerii si asteptarile in privinta promovarii. Care ar fi aceste criterii?
Publicul tinta-se analizeaza mai intai publicul tinta ca sa stii de la inceput cui te adresezi. Se identifica nevoile si interesele utilizatorilor care vor parcurge textele, se adapteaza continutul la nivelul de cunostinte financiare al acestora si se simplifica limbajul daca este mult prea tehnic. Scopul este ca oricine parcurge textele sa le citeasca pana la final si sa inteleaga mesajul si informatia prezentate in articole.
Tendintele din industrie, domeniu-se monitorizeaza cele mai noi informatii din domeniu, schimbari, se abordeaza subiecte de actualitate, dar relevante pentru clientii care apeleaza la servicii de scriere articole. Ele vor fi importante mai ales daca promovarea vine intr-o perioada in care afacerea are si anumite probleme si vreti sa domenstrati ca sunteti la curent cu tot ce e nou si la moda in domeniul de activitate.
Obiectivele afacerii, respectate si ele-temele si subiectele se aleg in functie de strategia si obiectivele companiei, cu evidentierea produselor sau serviciilor oferite, daca e necesar. Nu poti avea o promovare eficienta si rapida in on-line, cu rezultate bune daca nu ai in prim-plan obiective realiste ale afacerii odata ce ai platit pentru servicii de copywriting de cea mai buna calitate.
Concurenta-se tine cont si de concurenta cand se aleg subiectele, se va vedea ce subiecte populare foloseste concurenta, ce efecte au articolele advertoriale in care apar aceste subiecte. In functie de aceste subiecte se gasesc abordari noi pentru a putea sa fii mereu cu un pas in fata concurentei.
Cuvintele cheie-se identifica termenii cei mai cautati pe motoare de cautare, relevanti pentru publicul tinta si pentru afacerea care solicita servicii de scriere articole platite. Cuvintele cheie trebuie sa se regaseasca in titlu si continut, intr-un echilibru perfect raportat la text si la lungimea sa.
Intrebarile frecvente ale utilizatorilor-subiectele pentru textele livrate de firmele specializate in scriere advertoriale vor include si subiecte ce tin de cele mai frecvente intrebari in asa fel incat articolele sa fie relevante si informative. Se asteapta raspunsuri la nevoie si dorinte, iar subiectele care au in centrul lor intrebari punctuale vor avea impact mai mare in campania de promovare.
Actualitatea subiectelor-cand se aleg subiectele pentru procesul de scriere articole financiare se va tinte cont de asemenea si de actualitatea subiectelor abordate. E un aspect important care e uitat de multe ori. Publicul tinta va cauta articole despre informatii actuale, despre actualitate si va fi tentat sa parcurga textele de promovare doar daca se fac si referiri la ce se intampla in prezent sau in viitorul apropiat.