În demersurile de a construi un business, orice afacerist se lovește la un moment dat de niște bariere. Important este să știm cum să le depășim, într-un mod în care să ne afecteze cât mai puțin. Pentru a oferii cititorilor exemple concrete din viața unor oameni de succes, echipa Thebiz.ro a lansat un nou proiect prin care vor să aducă în lumină puterea exemplului, iar una dintre cele mai bune metode pentru a face acest lucru este de a lua legătura cu diferiți reprezentanți ai business-urilor din România.
Vrem să descoperim cât mai multe
contexte în care au luat naștere întreprinderile românești, ideea de la care
s-a pornit, sursa de inspirație și chiar motivația. Echipa a fost surprinsă să
afle că nu toți marii oameni de succes au beneficiat de o educație
antreprenorială. Unii au riscat din dorința de a face bani, iar alții s-au
cumpătat din dorința de a nu-i pierde. Uneori, să riști poate fi un lucru
îndrăzneț care te propulsează pe scările valorice, iar alteori te trimite să
iei jocul de la început.
Totodată, jurnaliștii au vrut să
afle care au fost obiectivele de la început și cum au crescut odată cu
câștigurile firmei. Încă un lucru important și valoros pe care am vrut să-l
expunem pentru cei la început de drum care cercetează domeniul financiar a fost
metoda prin care au obținut unele companii finanțarea de care au avut nevoie
și, totodată, care au fost primii pași în comercializarea afacerii.
Chiar dacă ideea ta e fezabilă și
beneficiezi de situația financiară de care ai nevoie, un alt lucru esențial
este promovarea afacerii. Vrei să ajungi la un număr cât mai mare de oameni,
însă cum poți face asta? Din răspunsurile oferite până acum, majoritatea
firmelor apelează la alte companii specializate în marketing și comunicare.
Puține dintre întreprinderile intervievate aleg să testeze acest teren cu
forțele proprii. Mediul online este principala metodă prin care poți face ca
afacerea ta să fie văzută de un număr mare de oameni. Internetul este un spațiu
infinit, iar concurența nu are limite. De aceea, afaceriștii preferă să apeleze
la firme specializate.