Un tren numit dorinta
Reuters, citat de HotNews zice ca in 1900, un tren cu aburi facea de la Bucuresti la Constanta trei ore iar azi, un tren lectric parcurge aceasta distanta in sase ore
Chestia se refera la starea infrastructurii din Romania si poate parea scoasa dintr-o colectie de bancuri. Dar nu este! Suntem undeva pe linga Nepal, la coada clasamentului mondial cu drumurile. Cu toate astea la noi kilometrul de autostrada atinge sume astronomice ca si cum am avea o concurenta fantastica pe metrul de drum sau ca si cum chiar nu am avea niciun interes pentru ca acele autostrazi sa fie construite. Cu toate astea constructorii nostri de drumuri fac cele mai mari averi din tara asta
Am ramas tara paradoxurilor. Trenul-masina mica cu performante de melc a ajuns sa fie unitatea de masura a inapoierii noastre, a eternelor noastre tinguiri. La final de campanie electorala as putea zice ca ii voi vota pe aia care au stiut sa ma convinga ca vor face in patru ani autostrazi, tot atitea cite au facut cit au fost la guvernare la vremea lor! Sau daca nu, macar sa fi promis ca vor reintroduce locomotivele cu aburi, pentru reducerea
decalajelor care ne tot fac de risul lumii
Share this: Facebook Twitter Tumblr Pinterest Mai mult StumbleUpon Reddit Digg LinkedIn Email Print Like this: Like Be the first to like this post.