www.ravensjerseyssmall.com Cheap Jerseys from china cheap jerseys https://www.jacksonvillejaguarsjerseys.com http://www.TennesseeTitansJerseys.com

Overheard in Bucharest » About

windowsactive.net cheap Windows 10 PRO key Buy Office Professional Plus 2016 Key
April 26th, 2006

About

Sunetul oraşului în “Overheard in Bucharest”

Cum altfel să apară ideea unui astfel de proiect, decât la o bere, pe Motoare? Prin periplul său obişnuit pe Internet, Andreea Retea a descoperit un site ce avea ca principală temă, surprinderea unor frânturi din conversaţiile locuitorilor New York-ului. Povestind despre această descoperire Flaviei Zăblău, au ajuns la concluzia că multe asemenea “auzite pe stradă” în Bucureşti ar merita să fie publicate. Astfel a apărut “Overheard in Bucharest”.

Chiar de a doua zi, Andreea a “luat” site-ul şi a făcut primul pas în popularizarea lui, prezentându-l pe blogul său http://andressa.ro. În mai puţin de jumătate de oră, Cătălin Teniţă oferea hosting gratuit şi instala o platforma de wordpress.

Astfel că, pe 26 aprilie site-ul avea un design, butoane funcţionale şi 8 colaboratori.

Deşi online de numai 12 ore, mailuri au venit o mulţime, cele mai multe fiind încurajari şi oferte de ajutor. În acest moment, o echipă de designeri lucrează la un logo şi un header pentru site şi, în schimbul promisiunii unui tricou cu logoul site-ului, susţinătorii trimit poze pentru a fi folosite la partea de design.

Bucureşti este un un oraş al paradoxurilor, un amestec de oameni ce vin din toate colţurile ţării. Stilurile de viaţă sunt atât de diferite, încât merită să fie surprinse.

“Noi încercăm să surprindem culorile orasului, culori date de conversaţii vii, amuzante – mai ales scoase din context. Privind în ansamblu, orasul este gri, mici detalii însă fac din Bucureşti un mozaic de gesturi, replici, oameni – un loc unic!” Andreea Retea

Ştim că nici o replică nu e reprezentativă pentru Bucureşti, însă cumularea lor dă o imagine vie şi realistă a haosului întâlnit pe străzile oraşului poluat.

Iniţiatoarele proiectului intenţionează să formeze o reţea de colaboratori, “mai degrabă informatori”, asigurând astfel durabilitatea în timp şi succesul acestuia. În fază incipientă se află şi crearea unei linii de tricouri imprimate cu logoul site-ului.

“Overheard in Bucharest” va deveni un brand!

Faţă de “Overheard in NY”, site-ul românesc aduce mici inovaţii. De exemplu, o
categorie pentru diaspora “Overheard in the world”, plecând de la faptul că au fost primite reacţii de la persoane care nu sunt în Bucuresti, nici în Romania, dar
vor să contribuie. De asemena, o secţiune mult aşteptată de creatoare, cât şi de colaboratori, este cea de poze, numită “Seen in Bucharest”.

Scrieţi pentru pentru a deveni colaboratori, pentru a da sugestii şi comentarii la
contact [at] overheardinbucharest [punct] ro
sau Yahoo! ID: overheardinbucharest.

Autoarele